24/7 storingsservice

24 uur per dag en 7 dagen per week staan onze deskundige monteurs voor u klaar. In het geval van een noodsituatie kunt u ons dus ook buiten kantoortijden bereiken. Belt u hiervoor naar de dichtstbijzijnde Meyra-vestiging. Of gebruik onze Storings-app. Een monteur bij u in de buurt schiet dan direct te hulp.

Wanneer u als particulier in het bezit bent van een hulpmiddel dat door Meyra is geleverd, dan bieden wij de mogelijkheid om een onderhoudscontract bij ons af te sluiten. Hiermee heeft u standaard het onderhoud – waaronder ook de 24-uurs storingsdienst – voor uw hulpmiddel goed geregeld. Hier leest u meer over onze onderhoudscontracten.


Meyra Service App

Meyra maakt het zo eenvoudig mogelijk voor haar cliënten, bijvoorbeeld om een storing te melden. Onze Meyra app zorgt ervoor dat u makkelijk in slechts enkele stappen aan ons kunt laten weten dat u een storing heeft aan uw hulpmiddel. De app stuurt (indien gewenst) automatisch uw locatiegegevens mee zodat wij snel kunnen handelen.

Vraag onze medewerker bij de aflevering van het hulpmiddel om de app op uw telefoon te installeren of download hem direct:

      


Service- en onderhoudscontracten

Wanneer u een hulpmiddel bij Meyra koopt, kunt u ervan op aan dat u eigenaar wordt van een kwaliteitsproduct. Door regelmatig gebruik kunnen echter slijtage en storingen ontstaan. Goed onderhoud zorgt ervoor dat u lang en ongestoord gebruik kunt blijven maken van uw mobiliteitsmiddel.

Onze adviseur bespreekt graag met u welke onderhoudspakketten mogelijk zijn. Voor scootmobielen en elektrische fietsen kunt u bijvoorbeeld kiezen uit:

Het BASIS - mobiliteitspakket omvat:

      • 24/7 reparatie en service binnen een straal van 10 km
        van uw woonplaats
      • 50% korting op arbeidsloon
      • Geen voorrijkosten
      • Geen toeslagen voor de avond en het weekend
      • 10% korting op onderdelen
      • WA-verzekering
      • Meyra-App voor pechhulp
      • Online inzicht in reparatie en service
      • Direct monteur/vestiging aan de lijn
      • Een tijdelijke voorziening, wanneer de storing niet
      • binnen 24 uur te verhelpen is
      • Instructie bij aflevering

 


Het PLUS - mobiliteitspakket omvat:

  • 24/7 reparatie en service in heel Nederland
  • Inclusief arbeidsloon
  • Geen voorrijkosten
  • Geen toeslagen voor de avond en het weekend
  • Inclusief onderdelen
  • WA-verzekering
  • Meyra-App voor pechhulp
  • Online inzicht in reparatie en service
  • Direct monteur/vestiging aan de lijn
  • Zelfde dag een leenvoorziening wanneer de storingniet
    direct te verhelpen is
  • Instructie bij aflevering
  • Jaarlijkse preventieve onderhoudsbeurt
  • Drie gratis rijlessen indien gewenst
  • Inruilgarantie


Wij gebruiken cookies om het winkelen bij Meyra gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.
X